رسائل من الأمل إلى غزة

Send messages of hope for people in Gaza

שלחו מסרים של תקווה לאנשים וילדים בעזה


messages4gaza@gmail.com

رسالة امل מסר של תקווה


رسالة امل – اسمي تمار انا اسرائيليه وانا اتألم كثيراً للذي يحصل هناو لقد بكيت وما زلت ابكي طالما يوجد جرحى وقتلى بالحرب. الذي فعلته دولتي في غره لا يحتمل. انا اتامل ان لا تفقدوا الامل, رغم كل المعاناه التي تمرون بها تذكروا انه يوجد اسرائيليون يريدون العيش بجانبكم وبتساوي تصالح واخوه.

מסר של תקווה - שמי תמר, אני ישראלית ואני כואבת מאוד את מה שקורה פה - בכיתי ואני בוכה עדיין על כל הפצועים וההרוגים במלחמה, מה שהמדינה שלי עשתה בעזה הוא בלתי נסבל. אני מבקשת שלא תאבדו תקווה, למרות כל הסבל שאתם עוברים זכרו שיש ישראלים שרוצים לחיות לצידכם בשיוויון, פיוס ואחווה

Video - The human voice

שמי תו ,כשהייתי קטנה עבד אצלנו במושב איש שקראו לו פאיז שאהב חיות ואהב אותנו, והיה בונה לנו בחצר פינות חי, ומטפל בבעלי החיים בשבילנו.היום הוא חי בעזה, ואני מתגעגעת אליו, הוא היה דמות חינוכית משמעותית בשבילי, כיצד לאהוב....מילחמה היא רעה.אובדן הוא רע. ואהבה היא ...אהבה.הייתי רוצה למצוא אותו, לפגוש את הילדים שלו. לדעת שיש שביל.... אמן
اسمي تاف, عندما كنت طفلة عمل في بيتنا رجل اسمه فايز الذي احب الحيوانات واحبنا جدا, اذكر أنه كان يبني لنا زوايا لعب في الساحة, ويهتم في الحيوانات.انه اليوم يعيش في غزة وانا مشتاقة اليه, فهو كان بالنسبة لي شخصية مهمة ومثالية. علمني كيف نحب, أن الحرب سيئة وأن المحبة ... هي محبة.أود أن اجده والقاه مجددا واتعرف على عائلته واولاده.امين

No comments: