رسائل من الأمل إلى غزة

Send messages of hope for people in Gaza

שלחו מסרים של תקווה לאנשים וילדים בעזה


messages4gaza@gmail.com

رسالة امل מסר של תקווה


رسالة امل – اسمي تمار انا اسرائيليه وانا اتألم كثيراً للذي يحصل هناو لقد بكيت وما زلت ابكي طالما يوجد جرحى وقتلى بالحرب. الذي فعلته دولتي في غره لا يحتمل. انا اتامل ان لا تفقدوا الامل, رغم كل المعاناه التي تمرون بها تذكروا انه يوجد اسرائيليون يريدون العيش بجانبكم وبتساوي تصالح واخوه.

מסר של תקווה - שמי תמר, אני ישראלית ואני כואבת מאוד את מה שקורה פה - בכיתי ואני בוכה עדיין על כל הפצועים וההרוגים במלחמה, מה שהמדינה שלי עשתה בעזה הוא בלתי נסבל. אני מבקשת שלא תאבדו תקווה, למרות כל הסבל שאתם עוברים זכרו שיש ישראלים שרוצים לחיות לצידכם בשיוויון, פיוס ואחווה

Video - The human voice

אנשים יקרים
הלב נשבר מן האבדן וההרס. מי יתן ומתוך השבר שלכם ושלנו נדע להצמיח חיים בריאים, שבהם תשלוט רק השמחה והרצון לעשות טוב איש לרעהו. הרצון לחיות ולתת לחיות ללא פחד ומתוך כבוד הדדי. כולנו זקוקים לחיים בתוך עולם ששולט בו צדק ושלום בתוך עצמנו ועם האחרים החיים בקרבנו. מי יתן והמלחמה הבאה שלנו תהייה רק מלחמה בעוני, בחולי ובחוסר הצדק. הבה נתאחד סביב הרצון לדאוג לנזקקים ולהעצים את החלשים. הבה ניתן לילדינו עולם של טוב.
דרושים כוחות רבים כדי להתגבר על הפחד והשנאה שניצברו בליבם של רבים מאיתנו. אך אני קוראת לכם ולנו לא לוותר על העבודה האישית הקשה ולהתחיל בסלילת הדרך לחיים משותפים של מחוייבות והדדיות כי זו מטרה מקודשת. אנחנו חולקים פיסת ארץ קטנה ושבעת מלחמות ורוע. אבל אנו חייבים גם לראות את הטוב הקיים בכולנו. הבה נאפשר לטוב לנצח בשביל כולנו.
חגית
للجميع
انكسر القلب من الخسائر والدمار. ليت نزهر من ألمكم وألمنا حياة سليمة تتسلط فيها البهجة وإرادة الناس بحياة سليمة. ألإرادة بالحياة بدون خوف. نحتاج كلنا إلى حياة في عالم يسود فيه الحق والسلام داحلنا ومع الآخرين الذين يعيشون بجانبنا. ليت الحرب الآتية تقتصر لمحاربتنا بالفقر والمرض وعدم الحق. نتوحد ضمن المساعدة للناس المحتاجين ونعزز الضعفاء. نعطي أولادنا أحسن عالم.

نحن بحاجة إلى قوة شديدة لكي نتغلب على الكراهية والخوف في قلوب كثير منا. لكن أناديكم وأنادينا لا تتنازلوا على العمل الشخصي الكثير فل نبدأ ونمهّد الطرق لحياة مشتركة بالالتزام والتبادل. لكي هذا هدف مقدس.
حاجيت.

No comments: