رسائل من الأمل إلى غزة

Send messages of hope for people in Gaza

שלחו מסרים של תקווה לאנשים וילדים בעזה


messages4gaza@gmail.com

رسالة امل מסר של תקווה


رسالة امل – اسمي تمار انا اسرائيليه وانا اتألم كثيراً للذي يحصل هناو لقد بكيت وما زلت ابكي طالما يوجد جرحى وقتلى بالحرب. الذي فعلته دولتي في غره لا يحتمل. انا اتامل ان لا تفقدوا الامل, رغم كل المعاناه التي تمرون بها تذكروا انه يوجد اسرائيليون يريدون العيش بجانبكم وبتساوي تصالح واخوه.

מסר של תקווה - שמי תמר, אני ישראלית ואני כואבת מאוד את מה שקורה פה - בכיתי ואני בוכה עדיין על כל הפצועים וההרוגים במלחמה, מה שהמדינה שלי עשתה בעזה הוא בלתי נסבל. אני מבקשת שלא תאבדו תקווה, למרות כל הסבל שאתם עוברים זכרו שיש ישראלים שרוצים לחיות לצידכם בשיוויון, פיוס ואחווה

Video - The human voice

שמי איילת, אני אמא לשלושה ילדים וכואבת את מצבם של שני העמים שחיים כך האחד לצד השני
עקבתי בכאב רב אחר מאורעות המלחמה כאב שלכם זעק מתוך תמונות המלחמה אף אמא ואף אבא לא צריכים לראות את ילדיהם נלקח מהם בעתייה
אני מייחלת לימים אחרים בהם לא יהיו נפגעים בשני הצדדים אני מייחלת לימים בהם, אם נחצה את הגבול האחד לקראת השני, זה יהיה בשירה ובריקודים כדי להעשיר האחד את השני ביופי שנמצא בכל אחת מתרבותינו מי ייתן ויהיו שלום, כבוד, קבלה ואהבה ביננו
אמן

اسمي ايلت,انا ام لثلاث اولاد ويألمني وضع الشعبين الذين يعيشون الواحد جنب الاخر
تعقبت بالم كبير احداث الحرب المكم صرخ من داخل صور الحرب لا يوجد ام او اب يريدون رؤية اولاده يأخذون منهم قبل اوانهم
انا اتمنى ايام اخرى فيهم لا يوجد مصابين من الجانبين انا اتمن ان يكون اليوم الذي نخترق فيها الحدود واحد من اجل الاخر وان يكون بالغناء والرقص . وان يثري الواحد الاخر بالجمال المجود في ثقافتنا , من يأخذ كل شيء ويكون السلام, الاحترام القبول والمحبه بيننا امين.

No comments: