رسائل من الأمل إلى غزة

Send messages of hope for people in Gaza

שלחו מסרים של תקווה לאנשים וילדים בעזה


messages4gaza@gmail.com

رسالة امل מסר של תקווה


رسالة امل – اسمي تمار انا اسرائيليه وانا اتألم كثيراً للذي يحصل هناو لقد بكيت وما زلت ابكي طالما يوجد جرحى وقتلى بالحرب. الذي فعلته دولتي في غره لا يحتمل. انا اتامل ان لا تفقدوا الامل, رغم كل المعاناه التي تمرون بها تذكروا انه يوجد اسرائيليون يريدون العيش بجانبكم وبتساوي تصالح واخوه.

מסר של תקווה - שמי תמר, אני ישראלית ואני כואבת מאוד את מה שקורה פה - בכיתי ואני בוכה עדיין על כל הפצועים וההרוגים במלחמה, מה שהמדינה שלי עשתה בעזה הוא בלתי נסבל. אני מבקשת שלא תאבדו תקווה, למרות כל הסבל שאתם עוברים זכרו שיש ישראלים שרוצים לחיות לצידכם בשיוויון, פיוס ואחווה

Video - The human voice

בבואנו לעשות שלום
לפעמים הדרך מתבלבלת
ודגל לבן מוכתם בדם
מלחמות זה תמיד דבר מטופש ומלא באגו ;דם טהור שנשפך על אדמה טהורה , שלא עשתה רע לאף אחד.
וכשמלחמה היא רקע תמידי למציאות בה אני חיה ,באיזשהו שלב ,אני הופכת לעיוורת באמונותיי ; אני שוכחת על מה אני נלחמת ואני לא רואה שמולי עומדים בני אדם – כמוני (גם אם שונים ממני בצבע עורם או בדעותיהם) ואני מוכנה למחוק אותם מן העולם , רק כדי לקבל את ה"אדמה שמגיעה לי" , האדמה ששייכת לי (כי כך קבעתי, שהיא שלי)
והלא האדמה שייכת לאלוהים ,ומוכנה לקבל כל אחד כבתה או כבנה ,בלי תנאים.
האדמה משולה לאישה – היא מכילה , היא סופגת ומתעברת ומולידה, לאדמה ממש אין העדפה כלפי שפה אחת מיוחדת – היא לא מעדיפה דווקא צרפתית על פני אנגלית ,או עברית על פני ערבית. האדמה תקבל אותנו בשמחה גם אם נשתוק, ואולי עדיף שהיינו שותקים קצת , ובמקום מיד לצעוק את כל מה שיש לנו להגיד אולי ננסה להקשיב.
להקשיב לעצמנו –
ללב שפועם
ללב ששמח לפעום
עוד פעימה ועוד פעימה.
לנשימה
שבלי שנשים לב נכנסת ויוצאת ונכנסת
שוב ושוב
לציפורים שמצייצות
שממלאות את האוויר בשיר
מבלי שנבקש מהן דבר
לילדים
שגדלים ומתפתחים להיות אנשים בעולם הזה
ולבחירה
שבידנו
להפוך אותו לעולם טוב יותר בשבילם לחיות בתוכו..
עידית

No comments: