رسائل من الأمل إلى غزة

Send messages of hope for people in Gaza

שלחו מסרים של תקווה לאנשים וילדים בעזה


messages4gaza@gmail.com

رسالة امل מסר של תקווה


رسالة امل – اسمي تمار انا اسرائيليه وانا اتألم كثيراً للذي يحصل هناو لقد بكيت وما زلت ابكي طالما يوجد جرحى وقتلى بالحرب. الذي فعلته دولتي في غره لا يحتمل. انا اتامل ان لا تفقدوا الامل, رغم كل المعاناه التي تمرون بها تذكروا انه يوجد اسرائيليون يريدون العيش بجانبكم وبتساوي تصالح واخوه.

מסר של תקווה - שמי תמר, אני ישראלית ואני כואבת מאוד את מה שקורה פה - בכיתי ואני בוכה עדיין על כל הפצועים וההרוגים במלחמה, מה שהמדינה שלי עשתה בעזה הוא בלתי נסבל. אני מבקשת שלא תאבדו תקווה, למרות כל הסבל שאתם עוברים זכרו שיש ישראלים שרוצים לחיות לצידכם בשיוויון, פיוס ואחווה

Video - The human voice

שלום לכם אנשים יקרים.
קוראים לי נינו הרמן ואני מאמין באדם באשר הוא באנושיות וביכולת שלנו לבחור איזה אנשים אנו רוצים להיות .
עבורי מה שקדוש אילו רק החיים, קדושת החיים , לא אדמה, ולא דגל, ולא הימנון ולא דת רק קדושת החיים .
אני מאמין בחכמה שמנהלת את היקום ודברים לא קורים סתם, אולי הם סתומים לנו ולהבנתנו.
יש לי אשה יקרה ושלושה ילדים יקרים שאחד מהם יאיר שמו נהרג בתאונת דרכים ,המוות שלו רק חידד וחיזק בי את הרצון לחיות ולא לשרוד.
המוות שלו רק חידד בי את השאלה איזה בן אדם אני רוצה להיות? ולמה לתת כוח בחיים .
בימים אילו של השרדות עצוב ליבי עד מאוד לנוכח האלימות וההשרדות שבסופו של יום כולנו חלק ממנה,
במלחמה הזו אתם נפגעתם מאוד,צר לי על כל האבדן הכאב והסבל הרב שנגרם ,לכם וגם על האובדן והסבל שנגרם לנו.
הלב שלי מאחל שיהיה בכם ובנו הכוח לבחור בחיים , לחזור ולהאמין באדם ,כולנו נולדנו בני אדם, לזכור שאין טובים ורעים, ואם שכחנו מה זה אומר להיות בני אדם ,ואנו מתנהגים כמו חיות , זה הזמן עבור כולנו לעצור ולהזכר, שלהיות בן אדם זה פוטנציאל זה לא אוטומטי נולדים להיות בני אדם
צריך לבחור בכך ,צריך לבחור למה לתת כוח לפחד או לאמונה ,אין טובים ואין רעים בסכסוך הדמים הארוך הזה.
אני מאחל לכולנו שנאמין שאפשר אחרת , ונעשה כל מה שביכולתנו שיהיה אחרת ,ואולי זו הזדמנות דוקא מתוך המציאות הקשה מנשוא שבה שהכאב והיגון עצום, והאובדן כה גדול, נזכור שאולי השנאה הפחד והפיצול לא חייבים להיות הדלק המניע את חיינו ,ונפסיק להזרים להם כוח נפנה את תשומות ליבנו את כוחינו לברכה, לדיבור , ליחד , בסופו של יום כולנו אנשים .
אני מבקש שכולנו נזכור להפנות את תשומת הלב שלנו - לסיכויי, לאמונה באדם ליכולת הדיבור שלנו, אחד עם השני וגם עם הדלתות ללב כמעט סגורות וחורקות ,לא לותר אחד לשני ואחד על השני לסיכויי שאפשר אחרת , אני לוקח על עצמי להזכיר לעצמי ולכל אדם באשר הוא אדם שאפשר אחרת ,שיש עם מי לדבר ושאסור לותר על האדם ולאף אדם על הסיכויי,
להזכר מה זה אומר להיות אדם .
אמן כן יהי רצון ,באהבה.
נינו הרמן - נטף

No comments: