رسائل من الأمل إلى غزة

Send messages of hope for people in Gaza

שלחו מסרים של תקווה לאנשים וילדים בעזה


messages4gaza@gmail.com

رسالة امل מסר של תקווה


رسالة امل – اسمي تمار انا اسرائيليه وانا اتألم كثيراً للذي يحصل هناو لقد بكيت وما زلت ابكي طالما يوجد جرحى وقتلى بالحرب. الذي فعلته دولتي في غره لا يحتمل. انا اتامل ان لا تفقدوا الامل, رغم كل المعاناه التي تمرون بها تذكروا انه يوجد اسرائيليون يريدون العيش بجانبكم وبتساوي تصالح واخوه.

מסר של תקווה - שמי תמר, אני ישראלית ואני כואבת מאוד את מה שקורה פה - בכיתי ואני בוכה עדיין על כל הפצועים וההרוגים במלחמה, מה שהמדינה שלי עשתה בעזה הוא בלתי נסבל. אני מבקשת שלא תאבדו תקווה, למרות כל הסבל שאתם עוברים זכרו שיש ישראלים שרוצים לחיות לצידכם בשיוויון, פיוס ואחווה

Video - The human voice

שלום סלאם
קוראים לי דולי וכואב לי מאד מה שעובר עליכם עכשיו
אני מתפללת שאלוהים יתן כח למי שמאמין בשלום להמשיך לעשות בשבילו,לא לוותר על התקווה לשינוי ועל האמונה בטוב של האנשים למרות הכל
אני מתפללת שנצליח יחד לזרוע זרעים של תקווה ואמונה,של חמלה ושלום גם בתוך ההרס
לפני כמה חודשים במפגש גדול שרנו יחד ילדים יהודים ופלסטינים את השיר הזה ואני עדיין מאחלת לכולנו שניתן ללב שלנו מקום רחב במיוחד עכשיו

אני הזרע. אני השתיל
אני הפרח. אני הפרי
לחלום שכאן ביננו
לשלום שבתוכי

אתם המיים. אתם האור
לאהבה ולתקווה
אני אגדל. אני אצליח
להפסיק את השנאה

אנא א(ל)זרע. אנא א(ל)נבטא
אנא אלוורד. אנא א(ל)טמרה
ליל חולום אל הון בינא
ליל סלאם אלי בידאכילה

אינתו אל מאיי. אינתו א(ל)נור
ליל חוב ווא אל אמל
אנא אכבר. אנא אנג'ח
לוואקף אל כאראהיה

No comments: